Žádosti dle 106/1999 Sb. Zákona o svobodném přístupu k informacím
Odpověď 258/2022
PDF - 262.6 KB
Žádost 258/2022
PDF - 2.64 MB
Žádost 245/2022
PDF - 2.52 MB
Odpověď 245/2022
PDF - 258.54 KB
Žádost 244/2022
PDF - 585.74 KB
Odpověď 244/2022
PDF - 263.6 KB
Kontrolní záznamy
PDF - 372.53 KB
Kontrolní záznamy 08/21
XLSX - 33.62 KB

Povinně zveřejňované informace podle zákona č. 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím, ve znění pozdějších předpisů, resp. podle vyhlášky č. 442/2006, kterou se stanoví struktura informací zveřejňovaných o povinném subjektu způsobem umožňujícím dálkový přístup, ve znění vyhlášky č. 416/2008 Sb.

1. podle zákona č. 106/1999 Sb. o svobodném přístupu k informacím:

a) podle § 5 odst. 1 a 2 citovaného zákona a vyhlášky č. 442/2006 Sb. - informace o obci Trnava (body 1-17),

b) podle § 5 odst. 3 citovaného zákona - přehled žádostí o poskytnutí informací a přehled informací, které na základě nich byly poskytnuty žadatelům (bod 18),

c) podle § 5 odst. 5 citovaného zákona - veřejně přístupný obsah obcí vedených rejstříků, registrů, evidencí a seznamů (bod 19),

2. podle zákona č. 101/2000 Sb. o ochraně osobních údajů- informace o zpracovávání osobních údajů (bod 18),

3. podle zákona č. 365/2000 Sb. o informačních systémech veřejné správy (§ 5 odst. 2, písm. h/) - informace o obecním informačním systému (bod 21),

4. podle zákona č. 183/2006 Sb. o územním plánování a stavebním řádu neboli stavebního zákona (§ 165 odst. 2) - údaje o vydaném územním plánu, regulačním plánu a místech, kde je možné do této územně plánovací dokumentace a do její dokladové dokumentace nahlížet, zastupitelstvem obce schválená zpráva o uplatňování územního plánu(bod 22).

Kliknutím na příslušný řádek se dostanete k obsahu položky:

  1. Oficiální název
  2. Důvod a způsob založení
  3. Organizační struktura
  4. Kontaktní spojení
  5. Bankovní spojení (číslo účtu)
  6. Identifikační číslo (IČ)
  7. Daňové identifikační číslo (DIČ)
  8. Dokumenty
  9. Žádat o informace lze:
  10. Příjem žádostí a dalších podání
  11. Opravné prostředky
  12. Formuláře
  13. Popisy postupů - návody pro řešení životních situací
  14. Předpisy
  15. Úhrady za poskytování informace
  16. Licenční smlouvy
  17. Výroční zprávy podle zákona č. 106/1999 Sb.
  18. Informace o zpracovávání osobních údajů
  19. Obsah obcí vedených veřejně přístupných rejstříků, registrů, evidencí a seznamů
  20. Informace o obecním informačním systému
  21. Informace o územním plánu

1. Oficiální název

Obec Trnava

2. Důvod a způsob založení

Obec Trnava vykonává svou činnost dle zákona o obcích, tj. zákona č. 128/2000 Sb. Více informací o způsobu založení lze nalézt v sekci „O obci„

3. Organizační struktura

Obec Trnava je tvořena zastupitelstvem. Zastupitelstvo je složeno ze starosty, místostarosty a členů. Všechny tyto informace, včetně osob zastávajících jednotlivé funkce lze nalézt v sekci „Obecní úřad“ a záložce „Zastupitelstvo obce„.

4. Kontaktní spojení

4.1 Poštovní adresa - Sídlo

Trnava 156
763 18 Trnava okr. Zlín

4.2 Adresa úřadovny pro osobní návštěvu

Trnava 156
763 18 Trnava okr. Zlín

4.3 Úřední hodiny

Úřední hodiny

4.4 Telefonní čísla

tel. +420 577 988 223
mob. +420 602 511 491
fax: +420 577 988 293

4.6 Adresa internetové stránky

www.trnava.cz

4.7 Adresa e-podatelny

starosta@trnava.cz

4.8 Další elektronické adresy

5. Bankovní spojení (číslo účtu)

Komerční banka
Č.účtu: 5228-661/0100

6. Identifikační číslo (IČ)

 00284581

7. Daňové identifikační číslo (DIČ)

 CZ00284581

8. Dokumenty

8.1 Seznamy hlavních dokumentů

  • Úřední deska – obsahuje všechna důležitá oznámení a ohlášení. Lze ji nalézt v sekci „Obecní úřad“ 
  • Zpravodaj obce - obsahuje všechna doposud vydaná usnesení zastupitelstva rozčleněna dle ročníků. Nachází se v hlavním menu.
  • Vyhlášky a nařízení - jsou zobrazeny taktéž v sekci „Obecní úřad“. Na této stránce jsou zveřejněny aktuálně platné vyhlášky.Všechny tyto soubory jsou zveřejněny ve formátu pdf, aby byla zachována kompatibilita zobrazování.

8.2 Rozpočet

Rozpočet obce

8.3 Informace, které byly poskytnuty žadatelům dle zákona č. 106/1999 Sb. o svobodném přístupu k informacím

Informace poskytnuté

9. Žádat o informace lze:

  • osobně na Obecním úřadě v úředních dnech a hodinách
  • telefonicky na čísle 
    není-li žadateli na ústně (osobně či telefonicky) podanou žádost informace poskytnuta anebo nepovažuje-li žadatel informaci takto poskytnutou za dostačující, je třeba podat žádost písemně
  • písemnou žádost můžete doručit:

    Ze žádosti musí být patrno, kterému subjektu je určena a kdo ji podal. Neobsahuje-li žádost tyto údaje, žádost se odloží.

10. Příjem žádostí a dalších podání

11. Opravné prostředky

Opravné prostředky lze podávat písemně:

Opravné prostředky proti rozhodnutí vydaným obecním úřadem se podávají ve lhůtách a způsobem stanovených zvláštními předpisy. Ve vydaných správních rozhodnutích je uvedeno poučení o odvolání, které v konkrétním případě stanoví postup odvolatele při podání odvolání.

Většinou lze opravný prostředek podat do 15 dnů ode dne doručení rozhodnutí, pokud není v rozhodnutí nebo právním předpisem stanoveno jinak.

12. Formuláře

13. Popisy postupů - návody pro řešení životních situací

Návody pro řešení běžných životních situací, např. přihlášení k trvalému pobytu, ověření shody opisu nebo kopie s listinou, ověření pravosti podpisu a mnoho dalších včetně potřebných formulářů nebo jejich vzorů naleznete zde http://www.mvcr.cz/rady-a-sluzby.aspx

Další důležité informace získáte zde: http://www.portal.gov.cz
konkrétně životní situace zde: http://portal.gov.cz/portal/obcan/situace/

14. Předpisy

14.1 Nejdůležitější používané předpisy

Přehled nejdůležitějších předpisů, podle nichž obec Trnava jedná a rozhoduje. Tyto předpisy jsou k nahlédnutí v kanceláři Obecního úřadu

14.2 Vydané právní předpisy

Vyhlášky

15. Úhrady za poskytování informací

15.1 Sazebník úhrad za poskytování informací

za poskytování informací dle zákona č. 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím:

Úkon

Množství

Cena

Tisk nebo kopírování černobíle

- 1 strana formátu A4

1,- Kč

 

- 1 strana formátu A3

2,- Kč

Tisk barevně

- 1 strana formátu A4

20,- Kč

Kopírování na datové nosiče

- 1 ks nenahrané diskety

10,- Kč

 

- 1 ks kopírování diskety

20,- Kč

 

- 1 ks nenahraného CD

20,- Kč

 

- 1 ks kopírování CD

40,- Kč

Kopírování a úkony na vlastní disketě (CD) žadatele je nepřípustné

Poštovné + balné

- dle druhu zásilky a dle platných ceníků

Telefonní a faxové poplatky

- dle sazeb operátorů

 

Mzda (činnost při zpracování informace)

 

50,- /hod.

Vzniknou-li při poskytování informací další nutné výdaje, např. zpoplatnění dalšími subjekty, specifické služby, apod., budou tyto výdaje zahrnuty do vyúčtování celkové úhrady.

15.2 Usnesení nadřízeného orgánu o výši úhrad za poskytnutí informací

Žadatel může podat na postup při vyřizování žádosti o informaci stížnost, pokud nesouhlasí s výší úhrady sdělené žadateli písemně povinným subjektem před podáním informace nebo nesouhlasí s výší odměny za oprávnění užít informaci na základě licenční smlouvy. Stížnost lze podat písemně nebo ústně a to u povinného subjektu. O stížnosti rozhoduje nadřízený orgán. V současné době nejsou vydána žádná usnesení nadřízeného orgánu týkajících se těchto stížností.

16. Licenční smlouvy

16.1. Vzory licenčních smluv

16.2. výhradní licence

§ 14a zák. č. 106/1999 Sb.
Některá ustanovení o licenční nebo podlicenční smlouvě při poskytování informací

  1. Má-li být informace, která je předmětem ochrany práva autorského2b), poskytnuta na základě licenční nebo podlicenční smlouvy a majetková práva k předmětu ochrany práva autorského vykonává povinný subjekt, který není uveden v § 11 odst. 5, postupuje se ve věcech neupravených tímto zákonem podle autorského zákona2b).
  2. Odměna za oprávnění informaci užít nesmí být vyšší než úhrada podle § 17, nestanoví-li jinak zvláštní právní předpis nebo licenční smlouva mezi povinným subjektem a tím, kdo právo nakládat s předmětem práva autorského na povinný subjekt převedl.
  3. Podmínky poskytnutí informace v licenční nebo podlicenční smlouvě (dále jen „licenční smlouva“) musí umožňovat další užití informace žadatelem v souladu se žádostí, pokud tento zákon nestanoví jinak. Licence nebo podlicence (dále jen „licence“) se poskytuje jako nevýhradní, s výjimkou případů podle odstavce 4.
  4. Povinný subjekt může poskytnout výhradní licenci pouze tehdy, je-li výhradní licence pro další šíření poskytované informace nezbytná a je-li to ve veřejném zájmu. Poskytne-li povinný subjekt výhradní licenci podle věty první, přezkoumá alespoň každé 3 roky trvání důvodů, na základě kterých byla výhradní licence poskytnuta.
  5. Povinný subjekt zveřejní způsobem umožňujícím dálkový přístup vzor licenční smlouvy, která může být žadatelem přizpůsobena konkrétní žádosti a použita jako návrh na uzavření licenční smlouvy.
  6. Na ustanovení licenčních smluv uzavřených při poskytování informací podle tohoto zákona se nevztahuje ochrana obchodního tajemství

17. Výroční zprávy podle zákona č. 106/1999 Sb.

Výroční zprávy

18. Informace o zpracování osobních údajů

Informace dle § 18 odst. 2 zákona č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů Obecní úřad Trnava provádí následující zpracování osobních údajů, které mu ukládá zvláštní zákon:

  • Evidenci obyvatel s údaji o jménech, příjmeních, bydlišti, rodných číslech, osobním stavu, číslech občanských průkazů.
  • Adresní a identifikační údaje žadatele o ověření podpisu, nebo listiny.
  • Evidenci nájemníků bytových, nebytových prostor a pozemků
  • Evidenci daní a poplatků
  • Agendu k zajištění voleb (vydávání voličských průkazů, evidenci členů volebních komisí, seznam voličů)
  • Agendu k poskytování informací občanům na základě zákona č. 106/1999Sb., o svobodném přístupu k informacím, ve znění pozdějších předpisů
  • Personální a mzdovou agendu
  • Evidenci čtenářů obecní knihovny

19. Obsah obcí vedených veřejně přístupných rejstříků, registrů, evidencí a seznamů

  1. Živnostenský rejstřík - pro přístup k živnostenskému rejstříku použijte následující odkaz Centrální registr živnostenského podnikání a do pole "Obec" vyhledávacího formuláře zadejte heslo "Petrovice" a okres "Blansko"
  2. Rejstříky pracoviště CZECH POINT

20. Informace o obecním informačním systému

Informační systém Obecního úřadu je vybudován na platformě operačního systému MS Windows. Uživatelské stanice jsou vybaveny operačním systémem MS Windows XP a kancelářským systémem MS Office 2008.

Přehled aplikačního software užívaného v rámci Obecního úřadu Trnava

Název IS Definice IS
WinESS Spisová služba
WinEOB Evidence obyvatel
WinPAM Práce a mzdy
WinPOP Poplatky a daně
WinUCR Účetnictví a rozpočet


Prohlášení
Obecní úřad Trnava nevytváří žádné číselníky dle §5 odst. f) zákona číslo 365/2000 Sb., o informačních systémech veřejné správy, v platném znění.

Další infromace

Podmenu:

Tyto stránky využívají cookies
Cookies používáme, abychom zajistili správné fungování a bezpečnost našich stránek, tím pádem co nejlepší zkušenost při návštěvě. Svá nastavení cookies můžete později kdykoliv změnit. Další informace o Cookies
Nastavení
Na této stránce můžete nastavit souhlas pro jednotlivé účely generování a využívání souborů cookies. Další informace o Cookies
Zajišťují, že tyto stránky fungují správně a bezpečně na všech zařízeních.
Analytické cookies nám pomáhají sledovat návštěvnost a informovat o tom, jak návštěvníci využívají tuto webovou stránku v průběhu jejich návštěvy.